کاهش مشکلات سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها – 1
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
کاهش مشکلات سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها – 1
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:14

کاهش مشکلات سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها
زمانی که من برای درس دادن مجبور می شوم مقابل صفحه نمایش بایستم نور ویدئو پروژکتور به چشم من تابیده و نمی توانم چهره ی دانشجویان را به خوبی مشاهده کنم. علاوه بر این سایه من نیز بر روی صفحه نمایش افتاده و دانشجویان نمی توانند تصاویر را ببینند. من همیشه درباره ی اینکه کجا بایستم که باعث بروز این مشکلات نشوم نگرانم.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

ویدئو پروژکتورهای Short-throw از افتادن سایه بر روی صفحه نمایش جلوگیری کرده و موجب ارائه راحت و بدون استرس می گردد.

ویدئو پروژکتورهای Short-throw را می توان در فاصله بسیار نزدیک از صفحه نمایش نصب کرد، بنابراین دیگر شما مجبور نیستید مابین ویدئو پروژکتور و صفحه نمایش بایستید و نور آن شما را اذیت نخواهد کرد و دیگر لازم نیست در مورد محل قرارگیری خود نگران باشید و دانشجویان خود را به وضوح خواهید دید. این امر موجب راحتی و آزادی بیشتر شما در تدریس می شود. علاوه بر این سایه شما نیز بر روی صفحه نمایش منعکس نشده و دانشجویان به راحتی صفحه نمایش را خواهند دید و به افزایش تمرکز آنها نیز کمک خواهد کرد.

ویدئو پروژکتورهای Short-throw



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: ارتقاء سطح آموزش با ویدئوپروژکتور, راهکار ارتقاء سطح آموزش, راهکار آموزشی پاناسونیک, کاهش مشکلات سخنرانان دانشگاه, کاهش مشکلات دانشجویان دانشگاه, راهکار دانشگاه پاناسونیک, ویدئو پروژکتور Short-throw, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,